Sidor

fredag 24 oktober 2008

Sjörövar-kista !

I förra inlägget visade jag 2 kistor och den 3:e kommer här!
Den gjorde jag på mässan i Partille och den är tänkt att vara till någon kille, att samla sina pengar i!


Målade den med dabbers (svart,pebble och guld) och sedan på locket är det mönsterpapper med sjörövartema.
Den lilla söta piraten (från Stämpelboden) är målad med distresser och så gjorde jag 2 guldpengar av guldpapper.
Nyckelhålet är av grungeboard som jag embossat med guld-embosspulver, även nyckeln är embossad.

Nu kanske ni undrar om det blev något scrappat i husvagnen förra helgen? Jodå, det blev det allt! I nästa inlägg kommer bildbevis!

Trevlig helg allihopa!

9 kommentarer:

  1. Vilken underbar "sparbössa". Kanske lite för lätt att öppna kanske:)
    Väntar med spänning på alster från husvagnshelgen.
    Kram och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Åh så fin, spännande med sjörövare:-)
    Min lilla tös skulle bli överlycklig över den, hon leker bara sjörövare nuförtiden:-)
    Nu har du verkligen kommit igång:-)

    Trevlig helg på dig själv:-)

    SvaraRadera
  3. åh, en till helt underbar kista gjord av dig! :D

    SvaraRadera
  4. Härlig sparbössa till en tuff kille!

    SvaraRadera
  5. hej kära anita, känns som evigheters evighet sedan vi såg sist!! Men till helgen ska vi väl ha myspysigt på maran!!! :D

    Ja, jag har allt stått å klämt på dina fina kistor i butiken och funderat på om den rosa skulle "råka" flyga hem till mig helt mystiskt!! hahahah

    ja, jag saknar dig iaf och hoppas vi kan ses lite oftare....

    Kramar... från YooRee
    www.yolis.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Hej Anita, tittar förbi.
    Vad fina de är dina "kistor".
    Vi ses på maran
    Christien

    SvaraRadera
  7. Den blev Jättefin! jag hann ju aldrig se den förut, men när jag var på stämpelboden för några veckor sen så såg jag den :P snygg ;)

    SvaraRadera