Sidor

lördag 29 november 2008

Vin/chokladkort

Har idag lyckats att knåpa ihop ett flaskkort!
Här får också en god chokladkaka plats i en ficka.

Jessica på House of Inspiration visade ett liknande kort i inspirationsbloggen, så därifrån fick jag idén, men jag gjorde en egen variant. Då jag inte hade någon mall för att göra detta kort så tog det lite tid att måtta upp. Ingen flaska att mäta på heller. Hoppas att beställaren ändå ska bli nöjd!




Juligt skulle det vara, så Stämpelbodens lilla tomte fick vara med och God Jul texten från det senaste kitet! Satte fast en hel del guldigt och glittrigt men det syns inte så bra på denna bild - tyvärr!

9 kommentarer:

  1. Hej Anita,
    Tack för en trevlig kväll i torsdags. Vi får prata mer om det en annan tillfälle. Jättefin chokladkort. Jag skulle bli jätte glad och få en sån. Själv har jag gjort kalender och kalender. Till sonen och systerbarn och idag ska jag bli färdig med en till Steffi och Constance. Puuuu. Vi hörs av!

    Kram kram
    Christine

    SvaraRadera
  2. Jättefint!! Vilken fin stämpel (tomten)

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Suveränt snyggt, vilken läcker form på kortet! Tänk vad lycklig den måste bli som får det ...

    SvaraRadera
  4. Så synd att vi missade varandra i söndags, det var så längesedan vi sågs. Jag har inte gjort så många julkort som jag måste göra än, du vet ju att jag är inte så snabb.
    Ha det gott Anita!
    kramaria

    SvaraRadera
  5. Hej
    Vilket fin flaskkort och choklad passar bra till rödvin har jag hört!?
    Ha en skön helg
    Christine

    SvaraRadera
  6. *tassar in*
    Klappar The ...
    *ställer kvar en korg varma kramar i det mysigaste köket jag vet!

    SvaraRadera
  7. Hej svejs! Såå tjusigt flask kort! =) Det ska verkligen bli jätteroligt att vara med i erat dt-gäng framöver! =)

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  8. Vilket fint flaskkort! Lika fint som alla de andra sakerna du gör ;)
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Hej Anita!

    Vilken fin blogg!! Ville bara säga hej och att jag upptäckt dig och några av dina vänners bloggar. Ni verkar vara scrappers... Vad betyder DT?? Och hur får man såna fina awards som ni har?
    Hälsningar Lena

    SvaraRadera