Sidor

lördag 20 december 2008

Award och utlottning

Det är nu 1 månad sedan jag fick denna
"grymma" award av Marja.
Tack snälla du!

Christine"stämpeltokig"
har också gett mig denna award!
Tusen tack!

Skulle precis lägga ut detta inlägg, men kollade först om någon kommenterat idag i mitt sista inlägg. Så glad jag blev; där skrev BellaMio och hon ville också ge mig denna utmärkelse! Vilken överraskning! Tack Maria!


Reglerna är sådana:
Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
Länka till personen du fick den ifrån.
Nominera minst 5 st andra.
Länka till dem i inlägget.
Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Nu ska jag ge den vidare, men jag har så svårt att välja
bland alla härliga och inspirerande bloggar!
Så därför bryter jag nu reglerna lite
genom att inte välja ut några specifika bloggare!

*****
Att inspirera är ju ett av målen med att visa upp sina alster i en blogg
och jag är ofta ute för att hämta inspiration hos er
som kikar in här hos mig!
Ni gör ALLA så mycket fina saker och har så härliga bloggar!
Därför får ni nu ALLA denna award av mig!

*****
Ps. Det är såå roligt att ni lämnar en kommentar när ni kikar in här,
för det ger ju mig en möjlighet att hälsa på hos er också!


*****

Hos arkivet papper & design kan du vinna en scrapkryssning!
Jag har inget emot att vinna, så självklart deltar jag i utlottningen!
Vinner nästan aldrig utlottningar,
men någon gång ska turen bli min.
Varför inte NU!

Vill du tävla, klicka på bannern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar