Sidor

söndag 28 december 2008

Några paket!

Så är då julen över och jag hoppas att ni har haft det bra!
I brist på nygjorda alster så får jag visa er några av de olika julklapps-inslagningar jag gjorde denna jul!
De går ju att använda när som helst, det är bara att använda mindre juligt papper och andra dekorationer! Kanske till en nyårsgåva eller en bemärkelsedag.



Christmas tree boxarna har jag gjort efter en mall som finns att hitta i House of Inspirations blogg!
DT Cornelia visade där några av sina boxar
och jag tyckte att de passade så bra till mina flickors juklappar.

Äldsta dottern fick örhängen och de satte jag fast inne i trekanten på detta sätt:


Jag klistrade fast en skumgummibit med ett papper på.
Skar en liten skåra och satte fast örhänget där.

Kistan har jag gjort efter en mall som jag fått av en vän.
Mycket lätt att tota ihop och om jag bara blir vän med min skanner, så ska jag i ett senare inlägg ge er mallen till denna kistan och även den lilla lådan som jag visat i ett tidigare inlägg!


Ha det gott!

9 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot att få den mallen. :)
    Kul med inspiration.
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina klappar! De blev säkert uppskattade!
    Håller med föregående talare, den mallen vill jag gärna ha! :)

    SvaraRadera
  3. Snygga askar men vill du vara gullig å ge mig mallarna fooooort! Hi hi! ;)

    Ha en god fortsättning, kramar!

    SvaraRadera
  4. sååå himlans ursnyggt!! :D
    ja, mall till den där vill jag ha... *kilar iväg te bloggen* :P
    hihihi

    Hoppas att allt är bra med dajj!! :D Att julen var mysig å att nyår blir bästa!!!

    kraaaaaaaaam på dajj från majj...
    YooRee

    SvaraRadera
  5. WOW så fina förpackningar sååå snygga!

    GOTT NYTT SCRAPÅR KÄRA DT-KOLLEGA!!!

    Kram Anki

    SvaraRadera
  6. Åhhh, vad fina askar du gjort, måste jag komma ihåg:)
    Jag vill önska dig och din familj ett riktigt riktigt GOTT NYTT ÅR! Jag hoppas att vi ses snart.
    Kramaria

    SvaraRadera
  7. Gott Nytt År kära DT kollega!!

    Kram Marja

    SvaraRadera
  8. Men så snygga askar! Aj löv.... Gott nytt pysselår! Kjam...

    SvaraRadera
  9. Vilka otroligt fina askar!

    SvaraRadera