Sidor

lördag 6 juni 2009

Box in a Bag och lite kort

Fick en beställning på en Box in a Bag
och några kort för ett tag sedan.
Beställaren skulle ha plats för att skriva en vers eller hälsning.
Detta blev en rolig utmaning
och jag passade på att testa lite olika kortmodeller.
Eftersom de skulle placeras på bordet vid gästernas platser,
så valde jag papper i samma färgskala.

Visar idag det som det ena paret skulle få.
Deras alster fick gå i rött, beige och blått,
där det röda dominerade.


Damen fick en "Box in a Bag"
och i den ett litet kort
med plats för givaren att skriva något på.



Denna bag hittade jag en beskrivning på,
som Diana Gibbs har gjort.
Klicka HÄR så kommer du dit.

Så här blev kortet





Mannen får ett liknande kort,
som jag försökte göra lite manligare.
Vet inte om jag lyckats med det, men det får duga.




Kram

6 kommentarer:

  1. Slutresultatet blev ännu snyggare:) Jag saknar "brevkortet" som jag gärna vill se igen.

    KraM

    SvaraRadera
  2. Mycket stilfullt o väldigt uppskattat av mottagarna kan jag tänka mig.
    Kram Puck

    SvaraRadera
  3. Vilka fina alster du hat gjort, samstämda a och stilfulla! Mottagaren måste blivit väldigt glad!
    Kram,
    Lotta/ FruH

    SvaraRadera
  4. Texten är in Inkidostämpel. Köpt hos Sanna!

    KraM

    SvaraRadera