Sidor

söndag 5 juli 2009

Fler kommentarer finns här:

4 kommentarer:

  1. Hej Anita
    Jag förstår precis vad du känner, för när man väl sitter vid datan blir inget annat gjort. Samma här.
    Och man vill så gärna ge kommentarer här o där.
    Men ska förstås besöka House of Inspiration för att se dina fina alster där och fortsätta kolla här efter nytt.
    Kram
    Christine

    SvaraRadera
  2. Glömde önska dig en skön sommar. Hoppas vi kan ses snart.
    Christine/Älgen

    SvaraRadera
  3. Hej Anita, hörde att du må bättre och det är gott. Jo, visst känna man igen sig. Du och jag har ju pratat lite om det. Det går lite upp och ner hos mig. Just nu känner jag mig ganska avslappnad inför det här bloggande. Tråkmåns som jag är tittar jag ofta bara hos de som jag bruka följa. Vi måste nog ses snart och prata lite över en fika. När passar det dig? Slå en signal. Vi får se vem som hinna först. He, he...

    Kram
    Christine, den stämpeltokige

    SvaraRadera
  4. Hej på dej!
    Förstår hur du menar och respekterar hur du tänker och känner!

    Hoppas och tror att du kommer igen så småningom, men allt har sin tid och just nu har säkert Livet en del som du måste ta itu med först.

    Många varma kramar!
    Din DT-kollega Cornelia

    SvaraRadera