Sidor

söndag 12 april 2009

Idag har jag inget påsk-relaterat att visa,
utan ni får se vecka 10 i mitt veckoalbum!

vecka 10

Denna veckas stora händelse var Scrapmässan i Göteborg
och givetvis var jag där.
Åkte dit tillsammans med Maria/Kramaria.
Träffade delar av mitt DT-team och shoppade lite också.

*****

Fick i förra veckan ett härligt DT-kit
från Jessica i House of Inspiration
och har nu börjat skapa med det.
Det som är färdigt kan jag inte visa ännu,
men så fort det visats i House of Inspirations blogg
så visar jag det här också!



1 kommentar:

  1. Åh vad jag önskar att jag också kunnat vara med i Göteborg ... men det får väl bli en annan gång. Vore kul att träffa dig live! Härlig LO blev det, roligt att få ta del av dagen utan att ha varit med! :) Hoppas du haft en skön påsk och hoppas att du SNART blir klar med dina alster för House of Inspiration, det ska bli kul att se vad du hittat på! Kram.

    SvaraRadera