Sidor

söndag 21 juni 2009

Ett kort till!

Hej igen!
Hoppas att ni har haft en bra midsommar!
Jag fortsätter med att visa ett kort som hör ihop
med en beställning jag fick för någon vecka sedan.
Här ser ni alla kort tillsammans:


(de andra korten finns beskrivna
i tidigare inlägg HÄR och HÄR!)

*****
Och så här blev det sista kortet:


Såg denna typ av vikning
på en rysk sida (kommer tyvärr inte ihåg vilken)
och var bara tvungen att prova den.

Eftersom beställaren ville ha strikta och enkla kort,
så blev det få dekorationer.

Inuti finns då plats för att skriva något personligt!

Baksidan; med min stämpel,
där jag också stämplat en liten blomma!

******
Denna tävling är nu avslutad!!

Du har väl inte missat dessa utmaningar:

House of Inspiration har en kortskiss-utmaning!

Denna gång har DT Carina
bidragit med en skiss som du ska utgå ifrån.
Som vanligt utlovas FINA PRISER!
Bidrag ska ha inkommit senast 2009-06-30



KLICKA HÄR för att komma till tävlingen!

*****
Denna tävling är nu avslutad!

STÄMPELBODEN har en kommentarstävling!

SENAST DEN 30 JUNI kl. 00.00

PRISET; 1 vinner det nya textstämpelkitet som släpps snart
och 10 st vinner var sin unik sommarstämpel!



HÄR hittar du tävlingen!

*****

Kram / Anita

3 kommentarer:

  1. Nej,inte riktigt så ....men 10 st vinner en unik sommarstämpel och 1 vinner det nya kitet som vi precis har släppt.
    Hoppas att ni har haft en trevlig semester
    kramar Puck

    SvaraRadera
  2. Oj då, ska genast ändra så det blir rätt!
    Tack Puck!

    SvaraRadera
  3. Vad jag är sugen på att lifta men den här värmen gör mig sååå slö. Tror du det kommer svalare väder :))
    Jag ska naturligtvis vara med i tävlingen, turen kanske håller i sig från maran :p
    Ska du vara med 11 juli? Jag ska det inte.

    Ha det gott!
    KraM

    SvaraRadera